Contact Info / Websites

All 23 movie Reviews


DailyToon12072004 DailyToon12072004

Rated 2.5 / 5 stars

hmmm

yet another daily toon... yay...


TheStarSyndicate responds:

I love you madly


2 2

Rated 0 / 5 stars

0

it sucked only reason i give a 5 cause i know its gonna get on...


psychojester responds:

your a dick, lets see you draw TWO THOUSAND FRAMES
Thats 2000 unique pictures. If it werent for the preloader there wouldnt even be a single symbol.

oh and i am sure you know bad flash well.
Batting average: 2.05 / 5.00 (C+)


DailyToon12062004 DailyToon12062004

Rated 0.5 / 5 stars

MUST GIVE 5.!!!

because we all know its gonna pass judgement :D



Animation Tutorial 2 Animation Tutorial 2

Rated 5 / 5 stars

OMG!

this thing kicks ass!!! ... make more!!!! :D



Non Stick Skateboarding Non Stick Skateboarding

Rated 5 / 5 stars

wow

that kicked ass man, make more :D


bakerrr responds:

If u say so... lol


The Magic Show The Magic Show

Rated 5 / 5 stars

Drew Liked

so drew give 5 :D make more


People find this review helpful!
Gregg-Dix responds:

lol. thnx drew..y do u have so many accounts? lol.


Oh Yeah Oh Yeah

Rated 5 / 5 stars

LOL

finally some 1 tells them idiots... very nice flash by the way i was tapping my foot to the rythm :D

u rock


People find this review helpful!

Let it be... Let it be...

Rated 0 / 5 stars

i give u a 0 because

u stole oldschool frogger, so i give 0's on all your games/movies wat ever u suck :D


Patchco responds:

............ are you like watching my every submission, sitting there waiting for me to submit another, because you have NO LIFE?


Crow Clock Shorts #05 Crow Clock Shorts #05

Rated 2.5 / 5 stars

it was alright

hmmmm not funny



diamond get! diamond get!

Rated 5 / 5 stars

wow!

this is very very very good... to bad udont have AIM... :( i really wanna talk 2 u...